zondag 2 september 2012

dag 3 Golf

Het labor day weekend levert hoge temperaturen op.
We hadden om half 11 een starttijd en de temperatuur liep al snel op naar 34 graden en ik werd al snel door Y gesommeerd om onze buggy in de schaduw te zetten.
Daar stond ook een engels echtpaar op hun starttijd te wachten die een half uur eerder dan de onze was.
Na snel even een woordje te hebben gewisseld nodigde ze ons uit om met hun een rondje mee te lopen.
We hoefden geen moment te verzinnen en aanvaarde de uitnodiging graag.
Doug en Sylvia, woonden een half jaar in Ocala en een half jaar in Engeland.
En dat Doug echte engelse humor had bleek later... Sylvia sloeg haar bal in het water terwijl Doug bij zijn bal wachtte aan de andere kant van de baan, hij wachtte rustig af totdat zij met de buggy naar hem toe zou komen zodat hij zijn club kon pakken. Maar nee, Syl was kennelijk gehecht aan haar bal en ging op onderzoek uit bij het water of ze de bal nog kon pakken. Overigens een heldendaad met gators en slangen. Maar Doug was ongeduldig en riep haar toe " He Syl what do you think i' am sun bathng here?"  en later toen een paar Amerikanen ons bijna op onze kop sloegen zonder te waarschuwen " Don't argue with Americans, they have guns. De echte typische droge humor bezat hij.



Maar de temperatuur sloopte ons en dan met name Y want die was haar golfklep vergeten en dan is de zon meedogenloos. Gevolg, barstende koppijn.
Na de ronde namen wij afscheid van Doug en Sylvia en reden snel naar het hotel om een duik te nemen wat ons erg goed deed.
In eerste instantie wilde we nog een Mall doen maar die hebben we naar Jacksonville geparkeerd voor de dag van morgen. We waren helemaal versleten.

Gisteren heerlijk gegeten bij Olive garden en gekozen voor de Alfredo seafood en Y voor de kip/perzik, daar krijg je dan ook nog een salade vooraf en we hadden nog een heel klein plekje voor een tiramisu die we samen hebben gedeeld.

Naast ons zat een wat ouder stel, ik denk samen zo ongeveer 160 jaar. De dame was duidelijk de man aan het versieren, zat constant te "kirren" en was duidelijk in de "mood".
Ik denk dat ze samen nog een "dolle avond" beleefd hebben. Tja, je bent nooit te oud ........... denk ik zo.

O ja nog een foto van de SUV.


Morgen, Jacksonville here we come!
Y & R



8 opmerkingen:

  1. Zo even drie dagen ingehaald. Heerlijk dat jullie al je draai hebben gevonden. Gezellig gegolfd met het Britse paar, ja de Engelse humor is onbetaalbaar ;-)Have fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wagen buurman!
    En wat een hitte. Ik kan me voorstellen dat je hoofdpijn krijgt, maar gelukkig doet een duik in het zwembad wonderen. Ik ben benieuwd naar de verhalen vanuit Jacksonville. have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kar, enne ik kan me voorstellen dat het zwembad lonkt na het golfen in het warme weer..

    Veel plezier in Jacksonville !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een beetje aan die krappe kant die auto voor jullie tweetjes zeg!
    Ik kan me voorstellen dat je helemaal OP bent na zo;n dag in die hitte.
    Ik vond dat het nĂ¡ Isaac een stuk heter aanvoelde, dus succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat de temperaturen nu weer helemaal goed zijn, misschien iets te warm om ook nog enthousiast te golfen, maar wel lekker. Engelse humor vinden wij ook geweldig. Wat een stoere bak hebben jullie onder de kont!
    Veel plezier in Jacksonville.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps, even een paar dagen geen blogs gelezen en dan is het voor jullie ineens ook weer begonnen. Al een paar lekkere dagen achter de rug. Er volgen er vast nog meer.
    Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik was even in beslag genomen door andere dingen. Jullie hebben er zomaar al 3 dage op zitten. Heerlijk hoor dat jullie er zijn. Mooie auto. Ik ben benieuwd naar Jacksonville, veel plezier! groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice !! Heerlijk golfen, maar wel pittig met die temperaturen. Genoeg drinken meenemen !

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten.