maandag 17 september 2012

Dag 18 deel 1 Aquatica

Gisterenavond om een uur of half negen zat ik op de patio met mijn twee vrienden rustig wat nieuws te lezen klopte Y op de raam of ik even naar de eind blog wilde kijken.
Nadat ik dat had bevestigd gaat de schuifdeur open en binnen de kortste keren hoorde ik de macbook over de patio stuiteren en met een flinke plof zag ik Y languit gaan.
ik schrok me wild en sprong op om haar op te takelen.
Gelukkig geen breuken alleen een zere enkel en wat schaaf wonden.
Ik heb direct ijs in de koelbox gedaan en haar gesommeerd om die enkel in het ijs te houden.
Direct ging ze in de eigenwijze stand, want de enkel deed ineens geen pijn meer?

Nadat ik Y op de bank heb gezet en wij allebei geschrokken het geheel nog eens analyseerde schoot ze alweer in de lach. Vallen is bij Y echt een familie kwaal, moeder en zus hebben ook al menigmaal een "smakkerd" gemaakt.
Ik ben toen maar eerst de macbook gaan oprapen en gelukkig ook hier geen schade.
Het is de tweede keer dat ik getuige ben dat Y valt in de vakantie, de eerste keer was midden op de boulevard van Torremolinos en daar lopen gelukkig niet zo veel mensen.....
Het gevolg van die val was, dat ze niet meer kon golfen in de verdere vakantie, en ze had veel pijn.
Dat is gelukkig nu niet zo.

Vanmorgen hoorde ik haar niet meer over pijn en konden we naar Aquatica.
Nog voor tienen waren we er, het park was net open.
Snel wat glijbaantjes gedaan nu het nog niet zo druk is.


De lazy riders (zo noemen wij ze) hebben we een paar keer gedaan en om 1 uur zijn we naar de villa gereden om onderweg nog een kleine Subway mee te pakken.
Deze keer ben ik voor de klassieker gegaan (Turkey en ham) want de vleesvarianten zijn mij de vorige ronde niet zo goed bevallen.

We liggen lekker te bakken bij het zwembad en wachten nog een kleine twee uur om naar St Petersburg te vertrekken.

Gr Y@R

7 opmerkingen:

  1. Ouw jee , een smakkerd maken is niet best, zo te lezen is het allemaal goed afgelopen, met Zowel Y als de Mac... Gelukkig maar, en dan toch nog een top ochtend in Aquatica... lekkerrrrrr !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He verdorie, dat is niet zo mooi Y. Gelukkig valt zowel de schade aan de Mac als aan je been mee. Misschien heeft het geholpen dat je je pootje lekker de hele ochtend in het koele water van Aquatica hebt kunnen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je er niets aan over hebt gehouden, wat een smak maakte je, zo te lezen. Voorzichtig maar je hebt nog heerlijke dagen voor de boeg. Fijne dag in Sint Petersburg, gaan jullie daar golfen? De baan ken ik niet maar het clubhouse is very posh ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou nou, daar kom je goed weg Y......niets aan over gehouden gelukkig en thuis valt het ook niet zo op als je op je snuffert gaat. Dat is op de boulevard van Torremolinos wel anders natuurlijk hahahaha.
    Veel plezier in St Pete's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hou je maar gewoon bij de golfballen in plaats van de stuiter ballen!
    Gelukkig geen schade aan wat dan ook opgelopen!
    Veel plezier vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zal dat schrikken geweest zijn, gelukkig dat de valpartij goed is afgelopen. Ik kan je de hand schudden, ik heb die kwaal ook en ben ook al op de meest vreemde plaatsen gevallen. Fijn Yvonne dat je daarna lekker kon dobberen en niet hoefde te lopen.
    Jullie hadden wel goede plaatsen zeg om de wedstrijd te zien, leuk om mee te maken en gelukkig op tijd gehaald, pff.
    Heel veel plezier bij de airboat tour.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat Aquatica ziet er toch wel aanlokkelijk uit. Zet um gelijk op de verlanglijst. Veel plezier nog de laatste dagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten.