donderdag 9 augustus 2012

Camera update

Even een kleine update.

De camera is inmiddels omgeruild voor een Panasonic Lumix FT20, wel met bijbetaling, maar goed dan hebben we tenminste geen ergernis.

Ik heb hem al even geprobeerd en de foto's zijn mooi, ook onderwater ;-) Ook is het toestel lekker makkelijk in gebruik.

Weer een ervaring rijker "goedkoop is ....." (had ik kunnen weten natuurlijk)

Voor wat betreft de hurricane threat "Florence", die is er niet meer, dus iedereen kan weer met een gerust hart naar Florida vertrekken.



Wat kleine depressies in "the Atlantic" maar die mogen (nog) geen naam hebben.

Grtz.Yvonne

7 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Ik heb op mijn blog van vandaag de oplossing staan voor het volgersprobleem. Kijk er even naar en je volgers zijn terug.

    Succes!
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn Gerreke dat je de oplossing weet.
      Het is bij mij ook gelukt, dank je wel!

      Verwijderen
  2. Camera ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar de foto's.
    Zeker als jullie binnen het budget zijn gebleven wat eerder genoemd werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Yvon! Fijn dat het gelukt is om een andere camera te kopen. Nog maar heel even aftellen en dan kan het grote genieten beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne, wat een leuk fototoestel heb je gevonden. Ben nu al benieuwd naar jouw foto's ;)
    Wat fijn dat Gerreke een oplossing had voor de volgers heh?
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai luitjes
    Wij zullen jullie volgen want wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen.
    Groetjes tot vanavond Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo luitjes jullie hebben gelukkig een goeie vlucht gehad.Het ziet er allemaal mooi uit dus geniet heerlijk van jullie vakantie.Groetjes Ed en Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten.