donderdag 30 augustus 2012

Bijna zover.....

De klusjes in huis zijn zo'n beetje allemaal klaar.
Vanavond de koffers nog even checken en kijken of we alles bij ons hebben.

Ben al flink aan het stressen en ik wordt dan meestal pas rustig als ik in het vliegtuig zit ;-(


Morgen 13:00 vliegen we naar Sanford. Het is voor ons de eerste keer dat we een rechtstreekse vlucht hebben naar Florida. Ik vind dat wel ideaal, tenminste geen gedoe om de aansluitende vlucht te halen.

Onze eerste bestemming is Ocala en we vallen gelijk met onze neus in de boter het is n.l. Labor Day Weekend, dus........ dat wordt shoppen!

Ik hoop dat we morgen al onze eerste vakantie blog kunnen maken, dus tot later!

Grtz.Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier vakantiegangers! Als jullie iets vergeten zijn nemen wij het voor jullie mee. Veilige reis, veel shopplezier en CU in Tampa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vlucht en wij zitten iedere dag klaar voor de avonturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morgen is het sit back and relax ;)
    Een hele goede reis gewenst en heel veel plezier.
    Ik kijk er naar uit om jullie belevenissen te volgen.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We wensen jullie een hele goede vlucht en een wereld vakantie toe !!
    Ohw wat zou ik ook graag gaan `!!!

    Heel stiekem mee in de koffer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goede reis (jullie zitten inmiddels in the plane)en happy landings. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Hier kun je een reactie achterlaten.